Tuesday, February 15, 2011

Körözött

Családi étkezéseink méltatlanul elhanyagolt eledele (volt eddig) a körözött.

Ez most talán változni fog. Két oka van: Egyrészt túrót kell ennem :o)), másrészt most megtanultam, hogy kell körözöttet csinálni. Nem mintha magamtól nem nagyon hasonlót csináltam volna (mondjuk vajat sose tettem volna bele ...)

Szóval végy X túrót, 1/3X vajat, 1/3X tejfölt,,
ízlés szerint egy kis t, köménymagot (egész vagy mozsárban megficcentett), pirospaprikát és apróra vágott hagymát.

Villával egy tálban összedzsamázni, pár órát állni hagyni (phersze ...) aztán piritósal a legjobb ... szerintem.

Elsőre kicsit sok sót raktam bele, de szerencsére még volt túró is és tejföl is, úgyhogy ezt a hibát sikerült korrigálni.

Tanulság: Nem egyszerre kell belerakni a sót, amiről azt gondolom, hogy elég lesz.

No comments:

Post a Comment